24 kwietnia, 2012

Przełamać nudę!

Dopadła mnie chęć na ciekawy manicure :)

Oto efekt końcowy:


Do wykonania tego wzorku wykorzystałam:


NailTek Foundation III (baza i odżywka)
AVON nail experts French manicure WHITE
Essence colour&go MIĘTA (brak numerku czy nazwy - pewnie była na zakrętce...)
Essence nail art Twins glitter toper - 02 julia
NailTek III Protection Plus (top coat)
Plasterek na odciski


Krok 1:
Pokrywam paznokcie odżywką i jedną warstwą białego lakieru:


Krok 2:
Po dokładnym wyschnięciu lakieru naklejam plasterek z okrągłą końcówką (lub cokolwiek innego co da taki sam efekt) żeby zabezpieczyć przed zamalowaniem kolejnym kolorem górnej części paznokcia. Niestety zapomniałam o zdjęciu na tym etapie :( 
WAŻNE! Najlepiej przykleić plasterek parę razy na dłoń żeby pozbyć się nadmiaru kleju.
Efekt po zamalowaniu kolorem miętowym:






Krok 3:
Teoretycznie tak chciałam zostawić, ale niezbyt dokładnie pokryłam lakierem początek paznokcia więc użyłam lakieru z błyszczącymi drobinkami żeby zakryć defekt i na koniec pokryłam wszystko top coatem z NailTek:



Muszę przyznać że wymyśliłam sobie bardzo czasochłonne manicure :) Ale efekt bardzo mi się podoba. Bardzo polecam produkty NailTek bo nawet w przypadku nietrwałych lakierów (mam na myśli np. AVON) po zastosowaniu bazy i top coatu, efekt końcowy wytrzymuje bardzo długo i to nawet po wyszorowaniu całego domu.


Agata :)

3 komentarze: